onsdag 19 november 2008

Heja Mif!!!

På söndagen var det tvätt, lät killarna ligga kvar i sängen, och drog mig upp själv. Ner, satte på 2 maskiner, upp igen, trodde jag skulle få sova, då ligger Rasmus o tittar på mig när jag kommer upp. Vi låg och mös lite till, men snabbt var tv spelet igång.

Framåt ett var det simning, vilket gick som vanligt bra! Efter simningen bar det iväg till Arenan.
Där vankades det hockey!! Mif-Mariestaaa!! Och Mif vann!! Rasmus hade mif tröja, fick popcorn och korv, ( efter lite sura miner) Och såg ut att trivas. Marcus och Alexandra var också där!
Syskon skaran samlad.

Vi skulle ju ändå ner till Vellinge och lämna av vild djuret, så då fick vi söndags middag. Kylling med potatis och brun sås. Marängsviss till efter rätt!! =)

Behöver jag säga att jag somna gott sen när vi kom hem?

Inga kommentarer: