onsdag 26 november 2008

Pirra i heeela kroppen!!

Igår så fick vi våra bilder. Jag ville ju hämta dem på lunchen, men fredrik ville inte stressa iväg då, det var ju rätt snällt av honom, då han först och främst tänkte på min mage och att jag stressar för mycket! Så jag fick allt hålla mig till efter jobb.

Oh jag var spänd!! Så efter jobb körde vi dit, Fredrik glömde ju det så klart, så jag fick påminna honom om det, och det blev en U-turn!!

Då vart skivan med alla bilder i vår ägo. Men då var det dags för storhandling, på Grotty Ciss!
Tanken hade inte slagit mig förrut, men på parkeringen sa Fredrik bara rakt ut: Det är den 25:e löning!! Och det märktes!! Där var bilar.
Men det gick rätt fort, vi gick ju efter min fina lista, o Fredrik höll koll på att vi hade plockat allt. Och vilken långsam tanta där satt i kassan! Herregud! Hon skynda inte sig för fem öre! Det kröp i kroppen på mig, men tills sist var vi betalda o klara.

Då bar det av till Oxie. Vi har fortfarande inte hittat ett par vinterdäck till vår volvo! Så snart får man väl börja åka buss, vilket jag verkligen avskyr! Sist jag åkte buss från jobb tog det mig 2 timmar bara för att komma hem! O jämfört med våra vanliga 15-20 minuter kändes det rätt jobbigt. Svärfar mätte hjulhuset, o sa det ordnar sig. Men idag, så fick vi reda på att de vi kanske skulle köpa, inte passa!

Inga kommentarer: