torsdag 13 november 2008

En andra chans..

Ja alla vet ju hur dansen gick förra veckan, men jag tänkte banne mej inte ge upp så lätt.
Så jag begav mitt till aerobic-dans på tisdags kväll. Mötte upp Mollan och Frida. Och bestämde mig för att köra pump efter dansen, så om jag inte blev svettig av det ena passet, skulle jag i alla fall få kämpa o bli svettig på pumpen.

Men dansen var så himla bra och kul denna vecka. Det var en vikarie, som var mycket bättre.
Jag hängde med hela passet och svetten lackade..... Oh herregud!! Sedan var det pump direkt efter det. Armarna klarade man galant, la på lite extra vikter. Måste höja från gång till gång.
Men benen däremot!! Herregud, de skaka och jag var tvungen att ta av vikter för att klara det.

Och nu sitter man här med en himla träningsverk!! Härligt!

1 kommentar:

Anna sa...

Härligt tjejen, vasst att ta två pass på raken, det hade jag aldrig pallat.. ;)

Njut helgen!

Krammen / Anna M.