onsdag 10 december 2008

081210

Igår var vi hos farmor och farfar, vilket alltid är lika mysigt.
Väl hemma igen, sorterade jag lite tvätt, för idag Onsdag är det tvätttid!! Jag längtar efter tvättmaskin!!!! Fredde tränar, så jag får tvätta själv! Vilket jag avskyr! För jag hatar vår tvättstuga. För jag är löjligt mörkrädd, och det är långt ner i källaren.... Jag vet jag är tramsig, men jag har fobi för mörker... Men vi har massor massor av tvätt, så det är bara att bita ihopa.

Blir ingen Greys med tjejerna heller...
Och jag måste knåpa ihopa vad jag vill ha för snittar på fredag, för då är det Idol Final hos oss. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe..du kan få låna vår vovve om du vill när du tvättar..han är super bra beskydd..;)

Nja jag vet inte riktigt, men det lutar åt Malmö då det är närmst men Lund kanske..ja jag vet inte..får se när det väl sätter igång..;)

Anonym sa...

Nej man behöver inte bestämma innan..;) Är ju i mån av plats..det kanske är fullt i Malmö när det väl är dags och då är det Lund som gäller..Man bestämmer helt själv, du kan ju föda hemma också om du vill..=)

hur är allt annars??