tisdag 23 december 2008

2 dagars semester

Fredde och jag tog ut lite semester.
Välbehövlig.
Men jag skulle till optikern kl 8 på morgonen, så ingen sovmorgon där inte. Gick jätte bra hos optikern, sämre syn men det löser sig nog. Ändra från månadslinser till endags linser. Känner redan skillnad på fukten i ögonen. Känns mer behagligt.

Sedan handla jag bullar med mig hem, och väckte Fredde. Mysigt att bara kunna ta det lugnt.

Fredagen var det besök hos läkaren, tog lite prover bara. Sedan hälsa vi på min pappa, och sedan var det lite julklapps inhandling. Alla är nu klara.
Sedan var det hem o vila lite. För på kvällen var det julfest med freddes hockeylag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var många sedan =)

Emma sa...

Om man nu ska kommentera förstår jag inte alls varför man inte kan skriva vem det är!!