torsdag 11 december 2008

Fruntimmerskväll, o grann träff i tvättstugan!

Det blev trots allt fruntimmerskväll, för de som kunde. Jag tänkte, de kan ju lika bra komma hem till mig, hann inte laga nån mat, men lite paj och kaffe bjöd jag på. Och jag fick tvättat med!
Gjorde en god gärning med, grannen kom och knacka på, och frågade snällt om han fick tvätta sin sons jacka. Klart sa jag, nästa gång är det jag som behöver tvätta akut.

Kvällen bjöd på många skratt, och 3 av oss ska till Dr Muff, idag, samma dag alla 3!!

2 kommentarer:

Mollan sa...

Ojdå =) Vilket sammanträffande. Synd jag inte kunde vara med igår, missade ju Greys med =(((( Nästa onsdag dock? kanske, eller då var det stand up eller hur var det?

Mollan sa...

Ojdå =) Vilket sammanträffande. Synd jag inte kunde vara med igår, missade ju Greys med =(((( Nästa onsdag dock? kanske, eller då var det stand up eller hur var det?