onsdag 3 december 2008

Att leva med en hockeyspelare...

Fredrik lever, sover, äter och dricker hockey! Det visste jag när jag började träffa honom. Att se honom spela är något av det bästa som finns! Man ser att han brinner för det! Och duktig är han dessutom! Vissa veckor kan då se ut som just denna vecka;

Måndag : Träning
Tisdag: Lite Emma tid... ;-)
Onsdag: Träning
Torsdag: Match
Fredag: Träning
Lördag: Emma tid ;-)
Söndag: Match

Jag börjar vänja mig vid att vara ensam! Och nu har jag kommit på massor jag ska göra när han är inne i sådan här period. Jag ska måla lister, måla köksluckor, jag ska måla cd-ställ. Jag ska städa vår byrå, som sedan ska fotos och säljas. Jag har mycket att göra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det underbart att se en välbyggd hockeyspelare glida fram över isen, likt en svan som guppar i vågorna vid strandkanten på sommaren. Visst är ishockey romantiskt ? ? ! !

Anonym sa...

När min älsk inte jobbar så tränar han fotboll och annars sover han hahaha! Men det är bra att sakna varandra tror jag bestämt!!