måndag 1 december 2008

Jag skötte mig

Usch, egentligen låter det helt hemskt! Att man ska vara så glad som jag är för att jag inte var fullast på personal festen! I vanliga fall brukar jag inte dricka mängder, och är inte alls glad för sprit och mindre nyktra människor. Men jag har ju lyckats att dricka väldigt mycket och betett mig väldigt konstigt på 2 julfester på rad. Men nu var vanliga, ordentliga Emma tillbaka i matchen!

Men när jag steg upp på lördagen kände man sig lite hängig i alla fall! Det blev en hel dag med svärmor och svärfar, vi städade på vinden, vi köpte hyllor på ikea. Vi hann med två middagar tillsammans, och vi fick så himla fint på vinden. Nu kan man gå in ett steg, vända sig åt alla håll, och ändå se vad man ska ha, och komma åt detta utan problem. Härligt.

Tanken var ju att vi skulle bege oss till Emma när vi hade fått fint, men det blev så himla sent, så vi bara mös tillsammans i soffan, jag och min älskling.

Inga kommentarer: