fredag 5 december 2008

Ska det behöva kosta så här mycket för att vara fin...

Mascaran var slut!! Sprayet var slut. Hitta inte min pennvässare ( stavas det så tro?)
Foundation svampen var sliten och rouge borsten stod åt alla håll! Det var bara att bege sig till Kicks för att bränna pengar! Vad dyrt allt ska vara!! Masacaran gick på 129 kr, o det var en av de billigaste. Köpte en pennvässare, och svampar. Och betalde och gick till bilen. Först när jag kom hem, kom på vad klockan var, o det var hockey vid sju, kom jag fram till att jag inte hann laga mat. Snabba mig bort till Sushido. Och när jag stod där och väntade på min mat, kom jag även på vad jag glömt. Sprayet!!!
För att mina lockar ska se nått så när bra ut, måste jag ha hårspray!! Så när maten var klar, skynda jag bort till Vild och Vacker, frisören på hörnan där vi bor. Hårspray blev det!! Men så himla dyrt! Det får nog vara prydnad i badrummet, för det ska räcka ett helt år. Så dyrt tyckte jag det var! Kanske överdrev en aning, men spray över hundra lappen är för mig för dyrt!

Slängde i mig maten, klädde mig varmt och for iväg till Lund. 4 minuter in matchen får domaren en smäll och ligger ner, och bloder rinner. 10 minuters paus! Skönt, då kunde jag andas ut!
Konstigt man har ont i magen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm..du kanske ska prova att andas..;) Gud va du flänger!! Smink och skönhetsvård överhuvudtaget är svindyrt!!

JA det är sköönt att sakna sin älsk, man uppskattar tiden tillsammans på ett helt annat sätt..=)

Händer i helgen?

Anonym sa...

Meeeen emma...en domare behöver trilla o slås blodig för du ska kunna andas ut...skärpning eskilsson=)))))

Emma sa...

Engkvist!!! Jag jobbar på det!!!