tisdag 30 december 2008

Ny blåsa

Då var det de här med nyår! Vad ska man ha på sig! Samma problem varje år! Och provrummen gör ju verkligen så ens kropp ser mindre bra ut. Man är ju både blek och stoooor!!

Men det blev till slut en klänning!! Ett svart fodral! Så några tuffa halsband och örhänge blir det jätte bra. Skumpa handla vi med.

Jag är på uruselt humör idag och vill inte alls vara här idag!! Jag har skitig tröja och strumpor som trillar av när man går. Luggen och plattången kom inte alls överens idag, och detta resulterade i en sne lugg som är elektrisk. Naglarna har blivit gula av mitt röda lack, och byxorna spänner. Under min frukost, och vi äter vid skrivbordet på vår avdelningen, spillde jag ut mitt te över hela skrivbordet. Vilken tur man är pedant så inga papper bli blöta. Sedan har man griniga kollegor, turkar som inte alls förstår vad man säger, en åkare som pratar så konstig tyska att man verkligen inte förstår honom. Ja en skit dag är det idag!! Om två timmar så ska man få gå härifrån, och åka till Trelleborg. För ikväll är det dags att räkna tomtar, en tradition vi gör varje år.

Inga kommentarer: