måndag 1 december 2008

Jour och Julfest

Vi har fredags jour här på min avdelningen, vilket betyder att man får helt enkelt stanna till de turkiska bilarna är framme i Malmö. Denna fredagen var dock inte speciellt kul!! Det var julfest, så jag skulle ju komma när jouren var över. Men som jag stressa. Min chef och en kollega stanna för att hjälpa mig, vilket var väldigt snällt.

18,30 börja julfesten och 19,30 kom vi. Jouren vill jag inte ens skriva om, blir bara så förbannad och ledsen bara jag tänker på den!!

Julfesten var som vanligt, väldigt trevlig! Julbord och massa sprit! Den andra blev fullare en den andra, och denna gång var jag inte värst! Drack 3 glas vin och skötte mig väldigt bra!
Min sambo jobbar på samma företag, men han hade match, så han var inte med på julfesten.

Min kväll sluta med ett samtal från min älskling, som hade spräckt hakan på matchen! Då åkte jag hem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter mysigt med julmiddag! Ahh så du är inne på att plugga till sjuksköterska! Det är super kul kan jag säga! Jag trivs som tusan!

Ja nä tiden flyger fram, speciellt nu över julen. Snart är vår lille plutt här!!

Var bor du nu då? Jobbar med vad?? Det är lätt att vänja sig vid att tjäna pengar..Studentlivet är ju fattigt som tusan!!

Caroline sa...

Nämen ännu ett känt ansikte :) kul!