lördag 6 december 2008

Komiskt

Igår kväll när Fredrik hade kommit hem, och vi satt och mös i soffan, sa vi till varandra; Imorgon får vi sova ut!! Vad skönt det ska bli! Bara koppla av!
Sedan sa jag att; Din bror kommer säkerligen att ringa och väcka oss. Och mycket riktigt!! Klockan nio ringer Henke. Andra gången fredrik säger, vi hörs sen ja sover, lägger de äntligen på! Och jag ligger klar vaken i sängen. Som tur var somna jag om, vilket fredrik inte har problem med. Vid tolv vaknade vi igen!! Skönt. Jag klädde på mig mys byxor, en tröja, jacka och min mössa, gick iväg och handla bullar. Sedan hade jag och älsklingen en helt underbar frukost ihopa, i lugn och ro! Ja jag koppla faktiskt av!

Sedan har man gått i myskläder, glasögon och håret på sne hela dagen! Bara myst!! Klart att det spritter lite i ben och armar, att jag vill göra nått. Så jag har skrivit klart mina julkort! Men det är nog allt jag har gjort. Vi har även sett veckans alla program av Sjukhuset. Så jag är faktiskt väldigt nöjd att jag har varit så lugn idag, som jag varit.

Ikväll ska jag och Fredrik äta ute!! Så snart e det dags att hoppa in i duschen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja magen växer snabbt nu! Är ju bara 34 dagar kvar!! helt galet! Hehe, ja jag läser också på helgerna!

låter som ni haft en super mys dag och likaså kväll..;)

Mollan sa...

Heeeey. Du har fått en award av mig. =)Kolla min sida