tisdag 13 januari 2009

2:a dagen...

Somna till vid sju igar, vakna ett par ganger och pratade med Fredrik. Blev ingen mat igar kvall, var fôr lat och fôr môrkradd fôr att ga ut. Vakna till vid tre, och fick fôr mig jag hade fôrsovit mig. Vilken lattnad nar man sag vad klockan var.

Var dock lika trôtt nar jag vakna, som nar jag gick och la mig.
At frukost och nu har jag suttit har sedan atta imorse. Vad har man da gjort dessa timmar?? jag har hjalpt Katarina en gang, Mercel en gang och Robert en gang. Sedan har jag fôrsôkt fa tiden att ga genom att surfa. Och bôrjar trôttna pa det nu. Skônt man kan chatta lite med Fredrik, kanns dagen inte lika trakig. Snart ar det lunch i alla fall, och vad ska man ata idag?

Jag har i alla fall hittat var Mc Donald ligger, sa det blir nog min kvallsmat. Funderar aven pa att simma lite, fa lite massage. Men vi far se nar man kommer tillbaka till hotellet.

2 kommentarer:

Mollan sa...

Åh maasaage och simning. Jag vill också =(

Anonym sa...

du chattar med mamma oxå...fast jag förstår vad du menar..puss