torsdag 29 januari 2009

Trött och Fryser massor!!!

Men jag är inte sjuk! Jag mår bra trots allt. Om man bortser från denna trötthet och som jag fryser. Igår när jag kom hem var maten klar, så himla mysigt att äta middag med sin sambo var kväll, bara prata och njuta. Detta är väldigt sällan vi gör det i vår familj, då Fredrik tränar minst 3 ggr i veckan. Så man får passa på att njuta, för på Måndag börjar Fredrik jobba igen, och då är där ingen mat när man kommer hem.

Friskvårds projektet har börjat här på jobb. Det innebär att du ska träna minst 4 ggr i veckan, och minst 30 min per tillfälle. Det räcker med att du går en promenad, så räknas detta som träning. Sedan för var etapp du klarar, får du en premie, detta för att pusha oss till en bättre hälsa, och i sin tur ge hela vårt företag bätre hälsa. En bra grej.

Måndag och Tisdag rörde jag inte mycket på mig. Men igår gick jag en rask promenad på 30 minuter. Kallt var det, men skönt med frisk luft. Hem och röjde undan disk och lite kläder. Gjorde lite te och mös i soffan. Vid 22 tiden kom mitt hjärta hem.

Idag ska Fredde gå till banken, och jag hoppas hoppas så innerligt att vi får lån!! Så nu sitter man som på nålar och väntar på att F ska ringa, så man vet vad dem sa!!!

Ikväll är det simmning med lillebror. Hela helgen ska busungen vara hos oss. Ska bli jätte kul!!! Och mysigt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack;)Självklart hjälper jag dig mer än gärna..Men som sagt, kan ju inte lova att det går fort..;) Fast min bror är ännu hetare än mig på bloggdesign..jag är ju bara en amatör..;) Självlärd sådan..

Hur är allt annars? hur går det med pointsen?? Kram