måndag 19 januari 2009

Jag gillar mitt Jobb

Ja i alla fall idag!! Haha!
Klart att jag är glad att jag har ett jobb, och jag trivs jätte bra med mina kollegor och det jag gör.
Men vissa stunder är man så kräk trött på det, så man vill bara ha semester. Så semestern efter jul och nyår var himla skönt. Sedan en vecka i SK efter det. Och idag kände jag bara WOW, vad jag tycker om mitt jobb!! Har verkligen längtat efter att jobba, att få tänka, att få lösa saker. Att verkligen aktivera mitt huvud.

Ett plus är ju att mina kollegor har saknat mig, de kommer fram till mig och säger välkommen tillbaka, de frågar hur jag haft det. Säger rakt ut att de saknat mig! Sånt värmer!! Och idag har det varit riktigt riktigt kul att vara här!!!

Men efter 2-3 dagar är nog allt som vanligt, och man gnäller och blir förbannad!!! Men trots allt mitt gnäll och mitt humör, så innerst inne gillar jag det jag gör. ( Men drömmar om frisör yrket har jag massor)

2 kommentarer:

Anna sa...

Du, kolla in Hårakademin.se (tror jag..), ny frisörskola på 1½ år i Malmö som dessutom är studiemedelsberättigad!! Kan det va nåt?!

KRAM / Anna M.

Anonym sa...

skönt att känna så..jag klättrar på väggarna när jag inte har något att göra...fast nu kommer jag alltid ha fullt upp:)