torsdag 22 januari 2009

Sambon sjukskriven

Det är nice!! Middagen färdig när man kommer hem!!
Karibisk kyckling var serverat, och det var himla gott. Duktig du är Fredrik!!

Igår gick jag på två nitar. Lampan på bilen hade gått i sönder, och jag försökte förbereda mig på att bli stannad av polisen, för där var massor av poliser ute på gatorna. Jag upprepa vad jag skulle säga om och om igen, ifall att. Jag skulle säga i stil med, Oh menar du lampan? Ja det vet jag, såg det precis. Ska genast åka till en mack och byta.... Jag har respekt för poliser!!


Sedan åkte jag hem till Caroline, evigheter sedan vi sågs sist, så det var kul att träffas igen.
Prata en massa, och lika trevligt som vanligt. De är ju husägare, glad för deras skull.
När jag gick sa jag till Caroline, bara jag inte fått böter, rädd för jag stod lite dåligt.
Och ja visst, när jag kommer fram till bilen, så har man fått böter. Jag skymde brandvägen. Jag stod inte ens för den!! Jag stod innan den!! Men ja 300 kr böter, surt faktiskt.

Onsdagens mat blev följande:
Frukost: Flingor med mjölk 2 points
Mellanmål: 2 knäcke 1 point
Lunch: Symöteslåda 6,5 points
Mellanmål: 2 knäcke 1 point
Middag: Karibisk Kyckling 6 point
Mellanmål: 1 äpple, 2 koppar skogsbärs te.
Points totalt: 16,5 point

Inga kommentarer: