tisdag 20 januari 2009

Dushdraperiet är uppe

Japp, ingen kärring med kniv där inte!! Saknar kanske henne lite i alla fall. Men nu blev det vitt och fint i vårt badrum. Viktigast är väl ändå att det håller vattnet i dusch utrymmet, och det uppfyller dessa krav, absolut.

Måndagen var lugn, Fredrik var hemma med mig, då han inte kan träna med bruten hand.
Så vi laga en god middag, vikt väktarna så klart, sedan åkte vi och storhandla.
Kvällen avslutades med vars en morot i soffan, och idrottsgalan.

Har fått för mig att jag ska skriva vad jag äter var dag, eftersom jag och min sambo börjat med viktväktarna. Tror verkligen på det, då jag förra året gick ner 12 kg. Har dock gått upp 8 av dem nu... =( Så nu e det allvar....

Måndag
Frukost: Havregrynsgröt med mjölk 3 points
Mellanmål: 2 knäcke bröd med smör 1 point
Lunch: Sjömansbiff med sallad 6 point
Mellanmål: 2 knäcke bröd med smör 1 point
Middag: Symöteslåda ( kassler med pasta låda typ) 6,5 points
Mellanmål: 2 morötter 0 point
Points totalt 17,5 points
Nu ska man kämpa!!!

Inga kommentarer: