måndag 12 januari 2009

Hotell

Jag har aldrig varit i Slovakien, men himla mysig stad, fast jag mest har sett sno, mysiga grander och jag tror det ar en kyrka. Och givetvis DSV Kontoret.

Hotellet ar perfekt, sa himla frascht och coolt. Borja dock med att ga till fel dorr, stackare som lag dar inne och kanske sov, nar jag star och drar i helt fel dorr. Haha.
Mitt rum har allt man behover, toa med fon, lampor som tands av sig sjalv, lampor som har touch funktion. Och innan jag forstod det. haha, dar gick man och skratta fôr sig sjalv.

Och det basta av allt, jag far hotell frukost var morgon.

Det var langesedan man lag ensam i en 90 sang. Saknar Fredrik valdigt valdigt mycket och det har inte ens gatt ett dygn an. Men jag tror att detta bara starker oss.

2 kommentarer:

Mollan sa...

ta vara på tiden Emma =) Hotellfrukost för fan, mumma =) Du kommer ha det skitskoj, och Fredrik väntar på dig där hemma sen ;o)

Anonym sa...

Njut för fulla muggar....det kommer att bli en upplevelse som ingen kan ta ifrån dig...

Tänk så mysigt det blir på fredag när du är hemma hos Fredrik....

Krammen