onsdag 7 januari 2009

Jag får börja med ett Förlåt...

För jag inte har bloggat på ett tag, och har inte mycket till lust att göra det nu heller. Men vi får skriva ner ett par rader. Det har varit nyår, och den firades med vänner och skumpa.
Allt var bara så himla fint hela kvällen, och man blir så glad att man får börja det nya året med så fina människor, och så klart mannen i mitt liv!!

Bakfylla fick också inviga det nya året! Nä fy tusan vad man mådde. Jag förstår inte alls varför man häller i sig på det viset. Nej jag kan bara inte förstå det!! Jag kan vara utan det, för så päcka mår jag dagen efter. Och jag är nog inte ensam om detta.
I alla fall tog vi oss till Emma som fyllde år, och bjöd på brunch. Himla mysigt!! Men att man var bakfull gjorde ju att dem där våfflorna, som lukta ljuvligt fick min mage att vända sig. Men vi var där ett tag, fick mat i magen, sedan var det raka vägen hem till täcke och kudde i soffan. Denna dag var väldigt lugn.

2 Januari fick jag stiga upp tidigt för att jobba, medans kärleken låg kvar i sängen. Dagen gick rätt fort, och nu har man semester. Heeeela vecka 2. Vecka 3 befinner jag mig i Slovakien. Och jag börjar redan få ont i min mage!! Skönt med lite ledighet innan man ska iväg, så man kan ladda ifred.

För att göra detta inlägg lite kortare, summerar jag det hela med; Hockey, CharmtrolletRasmus, fina, underbara vänner, en sambo som får en att le hur förbannad man än må vara, nära och kära och minusgrader!!

2 kommentarer:

Mollan sa...

Hej och hå blogga på Emma =) Kommer du/ ni imorgon =)))??Det hade vart kul, det är dock"bara" tjejligan som ska hit. Tror inte Henke ska vara hemma. Bara så din man vet att han följer med på egen risk ;)HiHeheheh.

Anonym sa...

Du ska se att det går jättebra i Slovakien...där är många osm kan ta hand om dig...pussen och krammen
Mamma