tisdag 27 januari 2009

Vågen

Snart är det Onsdag, och det betyder att man ska hoppa upp på vågen! Kanske studsa av den lika fort igen. Så som min gulliga farmor gör. Hon ställer sig på den och sedan hoppar hon av, när den vikt hon vill väga står på visaren! Lite kul faktiskt.

Men det ska bli spännande att se vad man väger. Om man lyckats att gå ner nått, fast man syndat. Men i det stora hela har vi ätit väldigt väldigt bra. Gott till och med. Så jag väntar med spänning!!! Hoppas nu i alla fall att jag gått ner 1 kg på en vecka. Det är mina mål, att i alla fall gå ner 1 kg per vecka.

_______________

Jag och Fredrik har kollat på hus. Ja ni läste rätt hus. För att hus och en lägenhet på 3 rum ligger nästan i samma prisklass, vilket är helt otroligt. Och då pratar jag månadskostnad.
Jätte gulligt hus, så vi får se hur det blir med det hela. Det de ville ha för det var lite väl tufft tyckte både jag och fredrik. Ja vi får se. Det blir kanske detta hus, eller kanske inte. Där kommer nog fler tåg, men vi får väl an se!!

Men jag lyckats ju alltid falla. När jag väl hittat nått så är det kört. Jag blir grinig om jag inte får det. En sak jag måste jobba med. Barn fasoner!!! =/

Inga kommentarer: