måndag 19 januari 2009

Söndagen

Bjöd på lite shopping, ett nytt dusch draperi. Mollan, nu behöver du inte bli rädd längre. För kärringen med kniv skall slängas ikväll. Det är gammalt och slitet, och dessutom sönder.
Så det blev ett fint vitt. Sedan handla jag en tröja till mig själv, sedan handla vi en mortel till svärmor och svärfar, som inflyttningspresent. De flytta nu när jag var iväg i Slovakien.
Sedan överraska Fredrik mig med en liten present, en metall tvål, som tvättar bort lök, fisk doften och alla andra dofter som må fastna på händerna när man lagar mat. Mycket uppskattad!

Sedan åkte vi hem till svärmor och svärfar, där även Henke och Emma var. Prata lite om min resa, och de har kommit i ordning ganska så mycket tycker jag.

Vidare mot arenan för att se Mif förlora ännu en gång!!! Tyckte ändå de spela helt ok, men gilla inte när målvakten blev förbannad och knäckte sin egen klubba. Gilla inte heller att Moras målvakt hade en sån himla tur.

1 kommentar:

Mollan sa...

Neeej men det var ju det häftigaste duschdraperiet jag sett =)