onsdag 21 januari 2009

Vi kör Volvo v50

Då Fredrik bröt handen under en hockeymatch, fyra dagar innan jag åkte till slovakien, bytte vi bil med hans föräldrar, eftersom de har automatare. Tänkte att det skulle underlätta för Fredrik, då han slapp växla. Och det gjorde det. Det är skönt med automatare. Men nu är jag hemma, och då kan jag köra. Så igår bytte vi bil, så vi fick tillbaka vår härliga volvo, vår pärla.

Vi blev även bjudna på middag, och vi synda. Fy på oss. Men när jag vägde mig imorse ( väger mig max 1 ggn i veckan), hade jag faktiskt gått ner ännu mer sedan vi börja, vilket är positivt.

Tisdagens Mat
Frukost: Flingor med mjölk 2 points
Mellanmål: 2 knäcke 1 point
Lunch: Symöteslåda 6,5 points
Mellanmål: 2 knäcke + 1 äpple 1 point
Middag: Pytt ( osäker på pointsen här, men räknar med 6 points, då jag inte åt så mycket)
Mellanmål: En semla, hemma gjord. Slät bulle med grädd. ( den släta bullen är inget onyttigt men grädden däremot.... points värdet är inte värt att nämna här haha.....
Points totalt: ( bortser från semlan, och kämpar vidare) 16,5 points...
Jag får äta max 18 points om dagen!!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej igen.. japp utbildningen kostar.. Men, vilken utbildning gör inte det?? Bli läkare: 500.000.. Om det är din dröm, GO FOR IT!!

Och du, vad duktig du är med viktis!!

KRAM / Anna M