måndag 12 januari 2009

DSV Slovakien

Man kom upp, fast det var himla svart. Har inte sovit manga timmar i natt, innan man kom ner i sangen var klockan runt ett, och sedan var det inte sa latt att sova heller. Vaknat till och fran.

Ni far ursakta alla aaaaa och ooooo men detta tangentbord ar ju inte som hemma

Blev hamtad vid hotellet runt atta, sedan dess har jag varit har pa detta lilla kontor. 6 st sitter i ett rum, tva st i rummet bredvid och lika manga i rummet efter det. Inte alls som hemma. Dar ar man nastan 30 st bara pa en avdelningen. Men de verkar ha himla mysigt och roligt har.

Har finns en pajas, en som inte alls vill prata engelska verkar det som, en som har flera mobiler och flera datorer, en tjej som ar ungefar i samma alder som mig. Och en som ar valdigt framat och aven den forsta som prata med mig, om man bortser fran chefen i bilen.

Men de ar jatte snalla hela bunten. De tar verkligen hand om mig, och jag ska lara dem allt jag kan. Men en sak angrar jag, att jag inte tog med min labtop. Det angrar jag massor.

Angrar aven att jag inte tog med natt som luktar Fredrik.

Ikvall tror jag att jag bara ska vila mig, da jag som sagt inte sovit mycket i natt. Sa hoppas jag att de visar mig runt nagon annan dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se framemot sightseeingen!! Du har väl kameran med??
Sen alla affärerna...där är nog mycket billigt...

Sov gott i natt..

Krammen

Anonym sa...

....något som luktar Fredrik, vill inte veta vad det skulle vara :-)