torsdag 15 januari 2009

Onsdag

Ja nere i receptionen sa de att man inte fick ha swimwear pa sig, och i mina ôron klingar inte det. Fôr det fôrsta ar jag ensam, jag ar inte super smal, och sa ska jag bada naken med dem?? Aldrig i livet alltsa!! Sa da begav jag mig ut pa stan, i alla môrka grander, bara att bita ihopa. Detta klarar du. Vilken mes jag ar!! Ringde pappa och hôrde hur det var, ringde aven farmor. Alla affarer hade hunnit stanga, sa det blev ingen shopping.

Men mat var jag tvungen att handla. Sa det blev Mc Donalds. Och det gilla inte min mage, sa snabbt till hotellrummet och lagga sig ner i sangen. Sag tva bra filmer pa tvn, prata lite med Fredrik, och somna sedan gott i min fina hotell sang.

Idag ar det jobb som vanligt sedan ska jag nog fa en rundtur i stan.
Trevligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad roligt!! Alltid kul med nya läsare=) Tack för att du lämnade en söt kommentar=) Kram Louise www.tusensolar.blogg.se