onsdag 14 januari 2009

3: Dagen

Maste gôra mina lasare besvikna. Blev ingen massage igar, inte heller simma jag. Jag bôrja lasa min bok, och somna... Himla bra bok det dar. Laser just nu Magdalena Graafs sjalvbiografi. Har fastnat i den, och langtar lite tills jag far lasa igen.

Men ikvall ska jag nog komma utanfôr dôrrarna pa hotellet. Se nagot annat an mitt fina hotell rum och DSV Kontoret. Har hittat en outlet affar precis runt hôrnet nastan, sa ska nog titta in dar en svang... Sedan blir det nog mat pa Mc Donalds, och om jag hinner ska jag nog ga ner i spa avdelningen.

Fôrhoppningsvis ar det fler som behôver hjalp idag, sa jag inte har sa mycket dô tid.
Men idag ar det i alla fall Onsdag, bara tva natter kvar, sedan ar man pa vag hem igen, och det ska bli skônt.

Ska aven fôrsôka ta lite mer foto, sa ni far se hur jag haft det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja den är väl bra!!
Ska bli kul att se fotona när du kommer hem...

Shoppa på

krammen

Anonym sa...

Shoppa inte upp allt ;)

Anonym sa...

Baby ( Fredrik ), du får nog prata med Emma så inte alla Era besparingar går upp i rök på någon Slovakisk outlet. Du vet hur tjejer resonerar..... "jag sparade 500:- på att köpa den" :-)